Tuesday, July 3, 2007

Hello! Hello!!......heheheheh

hai..........
tahun lepas aku ada g kat pc fair kat megamall kuantan, banyak gak r barang best2, gajet baru-baru pun banyak, tapi aku tak la taksub sangat nak beli seme barang kat situ, tengok bajet r bos, namanya student duit pun guna duit loan, nak tu memang nak, tapi....... tau tau jelah, kebulur r aku kalau aku terikutkan nafsu aku kan,.... aku ni jenis suka tengok org ramai, pah 2 kan wat-wat r sibuk, tanya harga, mintak diskaun, padahal tak beli pun...hehehhehee..... aku ni memang..:D
apa-apa pun aku memang penyokong yang setia, tiap ada PC Fair akulah yang paling kecoh, maklumlah aku ni 'terpandai' sikit bab2 teknologi ni kan, kawan-kawan pun wat rujukan.....(perasan konon..:D)

Tapikan, tapikan, bukan 2 aku nak citer benor,.atas mukadimah jer......hehehe
kat pc fair 2 aku ada beli sebijik camera digital, pah tu ada lah cd kat dalam kotak, bleh aku duk biar jer, padahal benda 2 best tau, bleh wat macam....
kini baru ku sedar banyak gak manfaat sofware tuu....
kalu korang nak tgk, nie r percubaan yang aku wat, pah2 kan, pahtukan, jgn lupa bagi komen ekkk........kak-kak ku sayang jangan marah yer..hehehe....
ok teman-teman... daaa......

No comments: